- Utökningen av Nöjd-Kund-Index till att omfatta både kontors- och affärslokaler är ett viktigt steg för att öka kunskapen om hyresgästernas behov. Det ger fastighetsägare möjlighet att ännu bättre tillgodose kundernas önskemål, säger Reinhold Lennebo, vd för Fastighetsägarna Sverige.
Den 1 mars 2013 slog CFI Group samman sina två kundnöjdhets-undersökningar, Fastighetsbarometern Kontor och Centrumbarometern Butik, till en gemensam undersökning
– Fastighetsbarometern Nöjd-Kund-Index för Kontor, Butik och Handel.
- Sammanslagningen innebär utökad benchmark och möjligheter till nya insikter kring hur förvaltningen presterar i förhållande till driftskostnad, säger Johan Welén, projektledare för Fastighetsbarometern.
Resultatet presenteras varje år vid en NKI-lunch, anordnad av Fastighetsägarna Sverige, där pris delas ut till de företag som har Sveriges nöjdaste hyresgäster för kontorslokaler. I och med sammanslagningen kommer i år även pris delas ut inom kategorin butikslokaler.
Presenteras av CDVI
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.