Butiken kommer att bli 1 100 kvadratmeter stor och ska erbjuda ett helt nytt tjänsteerbjudande kombinerat med nya, exklusiva varumärken.
– I vår flagshipbutik skapar vi den totala skönhetsupplevelsen för våra kunder. Genom nya spännande varumärken, ett brett tjänsteutbud och en butiksmiljö utöver det vanliga kommer vi erbjuda något för alla. Nu är vi redo och slår under året upp portarna till Nordens största skönhetsbutik, säger Pontuz Bjelfman, vd för Kicks.
Femman genomgår just nu en omfattande renovering för att skapa en urban och inspirerande shoppingdestination där ett brett urval av mode- och livsstilsvarumärken, som Boomerang och Monki, kombineras med spännande restaurang- och cafékoncept.
– Med sitt centrala läge och breda varumärkesutbud bygger Femman en lustfylld shoppingdestination, där Kicks vision om att erbjuda både expertis och en inspirerande upplevelse passar perfekt, säger Cathrine Söderström, affärsutvecklingschef för butik på Hufvudstaden i Göteborg.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Ekonomi/Finansiering Det är omöjligt att spå om framtiden, men vi kan se på krafterna som påverkar utveckling, säger Partner och Associate Director på Boston Consulting Group, Tim Figures, när han intar scenen på Pandox Hotel Market Day. Han delar den insikter som företagsledare, investerare och fastighetsbolag bör ta hänsyn till.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.