Butiken kommer att bli 1 100 kvadratmeter stor och ska erbjuda ett helt nytt tjänsteerbjudande kombinerat med nya, exklusiva varumärken.
– I vår flagshipbutik skapar vi den totala skönhetsupplevelsen för våra kunder. Genom nya spännande varumärken, ett brett tjänsteutbud och en butiksmiljö utöver det vanliga kommer vi erbjuda något för alla. Nu är vi redo och slår under året upp portarna till Nordens största skönhetsbutik, säger Pontuz Bjelfman, vd för Kicks.
Femman genomgår just nu en omfattande renovering för att skapa en urban och inspirerande shoppingdestination där ett brett urval av mode- och livsstilsvarumärken, som Boomerang och Monki, kombineras med spännande restaurang- och cafékoncept.
– Med sitt centrala läge och breda varumärkesutbud bygger Femman en lustfylld shoppingdestination, där Kicks vision om att erbjuda både expertis och en inspirerande upplevelse passar perfekt, säger Cathrine Söderström, affärsutvecklingschef för butik på Hufvudstaden i Göteborg.
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.