Mia Forsgren har över 25 års erfarenhet av kommunikation och marknadsföring från olika branscher med fokus på digitalt förändringsarbete. Med 15 år inom musikbranschen, senast som Marketing Director på Universal Music, har hon varit del av och drivit musikindustrins evolution inom digitalt ledarskap Mia har även arbetat som vd för Tre Kronor Media, drivit egen konsultbyrå inom PR och kommunikation samt varit vd för reklambyrån Ogilvy Destination.
- Fastighetsbranschen står inför stora utmaningar i de förändrade behov och beteenden vi ser på marknaden idag. Mia har varit med i den digitala transformation som musik- och mediebranscherna genomgått och som pågår i fastighetsbranschen. Vi behöver ny kunskap och nya influenser. Genom Mia stärker vi vår kompentens i ledningen och skapar bättre förutsättningar för att möta och förstå fastighetsmarknadens och våra hyresgästers nya möjligheter och förändrade behov, säger Knut Rost, vd, Diös.
Diös koncernledningen består inklusive Mia Forsgren av sex medlemmar.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av Quandify
Lista Det har spekulerats i hur utfallet i det amerikanska valet skulle påverka ekonomi och börs. Efter att Donald Trump utropats till vinnare under morgonen, svensk tid, har Fastighetssverige tagit en närmare titt på hur bygg- och fastighetsaktierna hanterat valresultatet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.