Mia Forsgren har över 25 års erfarenhet av kommunikation och marknadsföring från olika branscher med fokus på digitalt förändringsarbete. Med 15 år inom musikbranschen, senast som Marketing Director på Universal Music, har hon varit del av och drivit musikindustrins evolution inom digitalt ledarskap Mia har även arbetat som vd för Tre Kronor Media, drivit egen konsultbyrå inom PR och kommunikation samt varit vd för reklambyrån Ogilvy Destination.
- Fastighetsbranschen står inför stora utmaningar i de förändrade behov och beteenden vi ser på marknaden idag. Mia har varit med i den digitala transformation som musik- och mediebranscherna genomgått och som pågår i fastighetsbranschen. Vi behöver ny kunskap och nya influenser. Genom Mia stärker vi vår kompentens i ledningen och skapar bättre förutsättningar för att möta och förstå fastighetsmarknadens och våra hyresgästers nya möjligheter och förändrade behov, säger Knut Rost, vd, Diös.
Diös koncernledningen består inklusive Mia Forsgren av sex medlemmar.
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.