- Vi är oerhört glada över detta uppdrag. Vår uppgift blir att tillvarata den besparingspotential som finns, att säkerställa att Telia Sonera får en enhetlig servicenivå inom internservice i hela Norden, att genomföra strukturerade miljögranskningar enligt vårt miljöverktyg Coor Green Services och att leveransuppföljningen förbättras, säger Mikael Stöhr, vd och koncernchef för Coor Service Management.
Det nya avtalet kommer fasas in successivt under våren 2014.
- Vi är ödmjuka inför uppgiften, men samtidigt övertygade om att vi i nära samarbete med Telia Sonera kommer att kunna utveckla servicetjänsterna så att de stödjer deras verksamhet optimalt. Det här är ett prestigeuppdrag som vi är mycket glada och stolta över, säger Ulf Wretskog, vd för Coor Service Management i Sverige.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.