– Vi är stolta över möjligheten att kunna skapa vårt varumärkesuniversum på en av Sveriges mest kommersiella gator. Chimi är på en spännande resa globalt men det är oerhört viktigt för oss att visa upp var vi kommer ifrån, och redovisa detta med en attraktiv marknadsplats för vår Flaghip store. Vi tackar Hufvudstaden för förtroendet att våga satsa på unga företag med höga ambitioner och ser fram emot att slå upp dörrarna våren 2020, säger Jonas Löhr, Commercial Director, Chimi Eyewear.
– Vi är mycket glada över att Chimi väljer att öppna sin nya flaggskeppsbutik på Kungsgatan i Stockholm i en av Hufvudstadens fastigheter. Det blir ett välkommet tillskott till området och bidrar till att ytterligare stärka Kungsgatan som shoppingdestination och central mötesplats, säger Emanuel Westin, chef affärsutveckling butik, Hufvudstaden.
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.