Boggi Milano beskriver sig själva som ett ledande herrklädesvarumärke inspirerat av den italienska livsstilen och särskilt av Milanos affärsmässiga stil. Det italienska varumärket arbetar med material av högsta kvalitet och grundades redan 1939. Med över 125 butiker i 25 länder över hela världen öppnar Boggi Milano nu sin första butik i Sverige.
- Det är mycket viktigt att Boggi Milanos starka koncept bevaras i etableringen och att all potential utnyttjas till fullo i lokalen. Vi har garanterat att etableringen skett på bästa sätt för hyresgästen, att fastighetsägaren fått en smidig process och att staden fått ett nytt spännande retailkoncept. Vi vill se att Stockholm växer och utvecklas samt att handeln berikas med nya spännande koncept som sätter press på utbudet, marknaden och ambitionen lokalt säger Alessandro Cardinale, partner och ansvarig arkitekt på Studio Stockholm Arkitektur.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Slättö, har genom logistik- och industri-teamet Evolv, gjort sina första förvärv inom lättindustri i den nyetablerade fonden Slättö Value Add III. Lars Axelsson, vd för Evolv, berättar för Fastighetssverige om premiärförvärven och hur man vill fortsätta växa samt hur han ser på framtiden och konkurrensen inom lättindustrisegmentet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.