Pop-up selfiemuseumet har tidigare funnits i Gallerian i Stockholm och kommer nu finnas i Göteborg från slutet av oktober till slutet av januari nästa år.
– Femman känns modernt med en bra butiksmix för Milajki och ett centralt läge där vi kan välkomna gallerians besökare till en färgstark upplevelse att dela tillsammans med vänner, familj, och på sociala medier som Instagram och tik tok. Vi ser fram emot en glädjefylld tid ihop, säger Angelina Mi Lajki och Pierre Edström, grundare till Milajki.
Milajki är Sveriges första interaktiva upplevelseportal, ett selfiemuseum. Här kan besökaren skapa content till sina sociala medier i de kreativa miljöerna, prova lyckan i rosa spelmaskiner, äta sockervadd och dricka den populära drycken boba tea. Besökaren bjuds på glädje och möjligheten att få resa iväg på en färgsprakande upplevelse utöver det vanliga, beskriver Hufvudstaden i ett pressmeddelande.
– Det är väldigt spännande att välkomna Miljaki till Femman. Konceptet kommer erbjuda en annorlunda och rolig upplevelse för femmans besökare. Genom att välkomna Milajki adderar vi ytterligare ett upplevelsekoncept då vi sen tidigare även har VR-park, etableringarna bidrar till en levande miljö i gallerian, säger Oscar Hägg, chef förvaltning butik Hufvudstaden.
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.