2011 öppnade den nordiska butikskedjan Nille sin första butik i Sverige. Målet är 100 svenska butiker inom fem år. Under 2013 satsar kedjan på att ha cirka 35 butiker i Sverige.
- Nille erbjuder det som kunden behöver på ett bra och enkelt sätt, oavsett om det gäller midsommar, halloween eller jul. Jag är övertygad om att butiken i Mirum Galleria kommer att göra succé eftersom det inte finns någon annan butik med motsvarande erbjudande i vårt marknadsområde säger Peter Löfquist, center manager på Mirum Galleria.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Slättö, har genom logistik- och industri-teamet Evolv, gjort sina första förvärv inom lättindustri i den nyetablerade fonden Slättö Value Add III. Lars Axelsson, vd för Evolv, berättar för Fastighetssverige om premiärförvärven och hur man vill fortsätta växa samt hur han ser på framtiden och konkurrensen inom lättindustrisegmentet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.