– Wästbygg växer och vi ser ett ökat behov av att arbeta mer strategiskt med både marknadskommunikation och varumärkesfrågor. Jenny har rätt kompetens och erfarenhet för att kunna leda det arbetet, förklarar Mikael Hillsten, COO på Wästbygg Gruppen och ansvarig för kommunikationsavdelningen.
– Det här känns som ett intressant och spännande uppdrag. Redan under rekryteringsprocessen fick jag en väldigt positiv bild av Wästbygg och den har förstärkts under de veckor som jag arbetat här. För mig är det viktigt att företagets värderingar stämmer överens med den bild man vill förmedla externt, och där upplever jag att det finns en samstämmighet. Då finns det också goda förutsättningar för mig att göra ett bra jobb som marknads- och varumärkeschef, säger Jenny Jakobson.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.