Image
Jenny Jakobsson.
Jenny Jakobsson. Bild: Wästbygg

Wästbygg rekryterar marknads- och varumärkeschef

Bolag Till en nyinrättad tjänst som marknads- och varumärkeschef har Wästbygg rekryterat Jenny Jakobson. Jenny Jakobson har mångårig erfarenhet inom kommunikationsområdet. Innan hon kom till Wästbygg har hon arbetat med kommunikations- och marknadsföringsfrågor i olika roller på Mölnlycke Health Care i 14 år, bland annat som chef för bolagets inhouse-byrå.
Publicerad den 9 Mars 2020

– Wästbygg växer och vi ser ett ökat behov av att arbeta mer strategiskt med både marknadskommunikation och varumärkesfrågor. Jenny har rätt kompetens och erfarenhet för att kunna leda det arbetet, förklarar Mikael Hillsten, COO på Wästbygg Gruppen och ansvarig för kommunikationsavdelningen.
– Det här känns som ett intressant och spännande uppdrag. Redan under rekryteringsprocessen fick jag en väldigt positiv bild av Wästbygg och den har förstärkts under de veckor som jag arbetat här. För mig är det viktigt att företagets värderingar stämmer överens med den bild man vill förmedla externt, och där upplever jag att det finns en samstämmighet. Då finns det också goda förutsättningar för mig att göra ett bra jobb som marknads- och varumärkeschef, säger Jenny Jakobson.

- Axel Ohlsson
axel@fastighetssverige.se

Ämnen

Senast från Fastighetssverige Plus

Max Barclay ser risker: "Inte säker på att Sverige är så himla långt före"

Sverige Max Barclay, med titlarna vice vd, Nordenchef och chef för Newsecs nordiska rådgivningsverksamhet, sätter fingret i luften och spanar om hur 2024 utvecklar sig, vilket segment som är hetast just nu och hur de som rådgivare kan dra fördel av utvecklingen av artificiell intelligens, AI.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige