Den 8 december slår Lundhags upp dörrarna till sin första brand store och nu är det klart att de får aim’n som granne på gatan. aim’n är ett svenskt varumärke som grundades 2013 av barndomsvännerna Tekla Acs och Helen Van med målet att inspirera kvinnor världen över till en aktiv livsstil. Med ett starkt fokus på innovativa och multifunktionella plagg som kombinerar mode och funktion har aim’n blivit en marknadsledare inom träningsbranschen med försäljning i över 150 länder.
– Som fastighetsägare har vi en viktig uppgift att jobba för att stärka upplevelsen för de som rör sig i staden. Det gör vi bland annat genom att skapa rätt mix i utbudet längs ett stråk eller i ett område. Både aim’n och Lundhags är starka varumärken som kompletterar utbudet på Östra Hamngatan på ett jättefint sätt, säger Kristina Pettersson Post, chef Göteborg.
Aim’ns nya butik omfattar 280 kvadratmeter och huserade tidigare BoConcept. Företaget har även fysiska butiker i Halmstad och Göteborg, i Mount Maunganui, Nya Zeeland samt en nyöppnad outlet på Quality Outlet i Barkaby utanför Stockholm. I början av 2023 öppnar aim’n även sin första permanenta butik i Stockholm och då på Kungsgatan 3.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.