Unibail-Rodamco, ett ledande företag inom utvecklingen av innovativa och unika köpcentrum, kommer att lansera 1000 PokéStops och gym fördelade genom konstinstallationer och mötesplatser i sina centrum. Detta är det första exklusiva samarbetet för Pokémon Go i Europa.
Genom detta samarbete utmärker sig Unibail-Rodamco åter igen och differentierar ytterligare deras unika och innovativa köpcentrum. Det är första gången i Europa som köpcentrum kommer att släppa det renommerade Pokémon Go-spelet, vilket kommer att ge en ny spännande upplevelse för besökarna och omfamnar augmented reality bortom shopping.
- Vi har ett historiskt avtal med Niantic, där vi arbetar tillsammans för att berika besökarnas upplevelser i våra centrum genom deras innovativa augmented reality spel, säger Jean-Marie Tritant, Chief Operating Officer på Unibail Rodamco.
- Under 2014 arbetade vi tillsammans för att lansera Ingress i våra centrum i kontinentala Europa – Niantic’s första mobila multiplayer augmented reality spel. Pokémon Go är ett annat exempel på Unibail-Rodamcos användning av innovativ teknik för att förbättra kundupplevelsen och skapa sociala hubbar där människor möter varandra.
- Vi skapade Pokémon Go för att uppmuntra spelare att röra på sig, interagera med andra och utforska världen omkring sig och samarbetet med Unibail-Rodamco ger alla tränare en möjlighet ett förbli varma medan de spelar i vinter, säger John Hanke, vd för Niantic, Inc.
- Varje destinationscenter i Europa kommer att lansera ett stort antal PokéStops och gym för tränare och deras vänner att uppleva tillsammans inom en rolig och social atmosfär.
- Efter ett fantastiskt år för Pokémon i 2016, är vi verkligen glada över att få arbeta med en partner som kan ge fler möjligheter för spelare att ha kul och fånga Pokémon i alla sina köpcentrum, säger Gaku Susai, VP London verksamhet, Pokémon Company Internationell.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Slättö, har genom logistik- och industri-teamet Evolv, gjort sina första förvärv inom lättindustri i den nyetablerade fonden Slättö Value Add III. Lars Axelsson, vd för Evolv, berättar för Fastighetssverige om premiärförvärven och hur man vill fortsätta växa samt hur han ser på framtiden och konkurrensen inom lättindustrisegmentet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.