– Branschen står inför spännande förändringar och Ramböll är ett bolag med förutsättningarna och viljan att vara med och leda den utvecklingen. Linus kommer spela en viktig roll i det arbetet och stärka vår satsning på digitalisering som ett sätt att utveckla samhället, säger Niklas Sörensen, vd för Ramböll Sverige.
Linus Almqvist har drivit Barncancerfondens kommunikations- och varumärkesarbete sedan 2013. Han har innan dess verkat som varumärkeschef på Vattenfall och ansvarat för varumärkes- och marknadsfrågor på nordisk nivå på SAS respektive Barilla.
– Ramböll är ett företag som har framtiden för sig och skapar värde till samhället genom sina tjänster och hur man är organiserat som stiftelseägt bolag. Andra företag kämpar i dag för att visa hur de bidrar till samhället, Ramböll har det naturligt i sin dagliga verksamhet. Jag ser fram emot att kommunicera det samhällsvärdet, säger Linus Almqvist.
Linus Almqvist tillträder sin nya tjänst den första april.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Aros Kapital
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.