Västermalmsgallerian fortsätter att växa med inredning och design. Torsdagen den 27 augusti kl. 12.00 slår den svenska inredningskedjan Lagerhaus upp dörrarna till sin nya pop up-butik. I butiken lanseras den nya kollektionen Make room for love, som riktar sig till folk som är sugna på höstmys i hemmet.
– Västermalmsgallerian är ett attraktivt köpcentrum där vi har många engagerade kunder. Vi ser fram emot etableringen och kommer under hösten ladda med härliga produkter till fantastiska priser, säger Lagerhaus försäljningschef och vd Jerker Levin.
Lagerhaus öppnade sin första butik 1996 i Göteborg. I dag finns ett fyrtiotal butiker runt om i landet, flera butiker i Norge samt en skandinavisk e-handel. Pop up-butiken i Västermalmsgallerian kommer att ligga på övre plan och ha en yta av 179 kvadratmeter.
– Med Lagerhaus pop up-butik kan vi erbjuda våra besökare populär heminredning med unik och nytänkande design. Vi är jätteglada över att välkomna dem till oss och hoppas att det blir ett uppskattat tillskott till handelsplatsen, säger Tobias Edberg, centrumchef på Västermalmsgallerian.
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.