- H&Ms unika etablering i Mall of Scandinavia, med spjutspetsarna COS och & Other Stories, visar tydligt att det vi skapar är något kunden aldrig upplevt tidigare, säger Lars-Åke Tollemark, Managing Director Nordic på Unibail-Rodamco.
H&Ms stora satsning i Mall of Scandinavia innebär ytterligare 5 500 kvadratmeter av mode, lifestyle och skönhet till det redan breda utbudet. Förutom H&M och H&M Home kan kunderna även se fram emot de eftertraktade varumärkena & Other Stories och COS, en satsning som saknar motstycke i Norden.
Klädjättens fullkonceptsbutik är på hela 4 000 kvadratmeter och innehåller de senaste uppgraderade butikskoncepten. Förutom de senaste modekollektionerna, utökat sport- och skosortiment kommer kunderna att uppleva både H&M Home och det nya skönhetssortimentet H&M Beauty. För COS innebär det den första etableringen i ett nordiskt köpcentrum.
Sedan COS lanserades 2007, har varumärket utvecklats och kommit att bli synonymt med stil snarare än mode. Kollektioner skapas för kvinnor, män och barn som presenteras i vackra butiker med en tydlig prägel av det Skandinaviska ursprunget. COS har i dag 117 butiker i 26 länder världen över.
- Vårt starka samarbete med H&M fortsätter att generera fantastiska butiker och bidrar till en kundupplevelse utöver det vanliga, säger Lars-Åke Tollemark.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.