I Väsby Centrum etableras det nya konceptet Kjell 2.0 och i Lidingö Centrum Express-formatet.
Grosvenor Europe har som uttalad strategi att stärka sina fastigheters roll som lokala eller regionala stadskärnor med en mix av service, tjänster, upplevelser, nöjen och handel.
– Hemelektronik har visat sig vara en efterfrågad kategori även under den rådande pandemin. Att vi därför stärker närvaron med ett av Sveriges mest uppskattade varumärken i branschen är mycket glädjande, säger Carl Strufve, director Nordics på Grosvenor Europe.
I Sverige äger och utvecklar Grosvenor Europe Bålsta Centrum, Burlöv Center, Skärholmen Centrum, Väsby Centrum, Haninge Centrum och Lidingö Centrum.
Bolag Ett tråkigt år. Det är vd Stefan Dahlbos utblick för marknaden 2024 som han delger på presentationen av första kvartalet för Fabege. Stora utflyttningar och långa hyresförhandlingar är två av de faktorerna som han ser med oro på.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.