H&M ökar därmed sin befintliga yta från dagens 1 800 till hela 2 600 kvadratmeter. Den nya butiken kommer erbjuda en stor bredd av produkter då kedjan öppnar en fullkonceptbutik på ett plan, vilket inkluderar både Dam, Herr, Ungdom (Divided), Barn samt H&M Home. Målet med den nya butiken är att bli en självklar destination för både inredningsfantaster och klädfantaster. Ambitionen är att kunna öppna butiken i slutet av 2019.
– Det är riktigt kul att H&M gör denna satsning och utökar sitt utbud/koncept i vår galleria. Detta kommer att bli en fantastisk butik som kommer att stärka Hallarnas position som modedestination i Halland och ett riktigt bra komplement i vårt utbud, säger Niklas Santesson, centrumchef.
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.