Fastighetsägare kan genom att ladda upp information från sina egna fastighetssystem till Datscha Showroom snabbt och enkelt få kontroll och överblick över sitt fastighetsbestånd. Modulen ska skapa möjligheter till nya insikter om fastigheterna och beståndens potential.
Datscha Showroom bygger på tanken om en helhetslösning där kunden kan kombinera data från sina egna fastighetssystem med extern data. Modulen gör informationen lätt tillgänglig genom visualisering, nyckeltal och skapar möjligheter för kunderna att på ett enkelt och kontrollerat sätt dela utvald information till utvalda personer både internt och externt.
- Datscha Showroom innebär ett helt nytt sätt att enkelt och smidigt få en snabb helhetsbild över sitt fastighetsbestånd. Vår vision är att man ska kunna kombinera egen uppladdad fastighetsinformation med Datschas data och därigenom skapa nya unika insikter och affärspotential säger Magnus Svantegård, produktchef på Datscha
Datscha Showroom kommer även att erbjuda möjligheten att kunna skapa och visualisera jämförelse- och nyckeltal så att man lätt kan jämföra fastigheter med motsvarande fastighetstyper på samma eller jämförbara geografiska marknader.
- Lanseringen av Datscha Showroom är ett steg på vägen för att göra fastighetsmarknaden ännu mer transparent och effektiv genom användandet av smart och användarvänlig teknik och är ytterligare ett bevis för att Datscha är världsledande inom vårt område säger, Jacob Philipson, vd för Datscha.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av Quandify
Bolag Pandox vd, Liia Nõu, gjorde vid presentationen av senaste kvartalsrapporten klart att man letar efter förvärv, främst inom de tre starka marknader man redan går bäst i: Storbritannien, Norden och Tyskland. – Det senaste förvärvet hade en sjuprocentig yield så det är det vi siktar på, säger Pandox-vd:n.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.