Priset fick man för en stor kampanj där man lyft fram Tokyo
som tema, för att på så sätt tydligt sätta en storstadsprägel på marknadsföringen.
Bulldozer heter reklambyrån som står bakom kampanjen, och de var både stolta och glada över utmärkelsen:
När man arbetar med en modig kund som vågar tänka i nya banor känns det förstås extra kul att det ger resultat, konstaterar Catarina Szasz, ad på Bulldozer.
Juryn konstaterade att kampanjen bjöd på hög kreativ höjd och stark kommunikation mot målgruppen, samtidigt som den ökat såväl omsättning som besöksantal.
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Ekonomi/Finansiering Fondförvaltaren Peter Norhammar tipsar om tre fastighetsaktier att ge bort i julklapp, där bland annat en storspelare inom logistik borde finnas med på önskelistan. Dessutom blickar han tillbaka på det volatila året och spanar om förväntningarna på fastighetsbörsen under 2025.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.