Polarn O. Pyret är det senaste konceptet som öppnar i köpcentrumet; butiker inom hälsa och kroppsvård Rituals och The Body Shop samt skobutiken Deichmann bidrar till att ge köpcentrumet en gedigen komplettering av butiksutbudet.
Etableringen av Polarn O. Pyret är ännu ett steg i uppgraderingen av köpcentrumets butiksmix och kompletterar utbudet då det sedan tidigare inte funnits några barnklädesbutiker på Torp Köpcentrum som ägs av Steen & Ström.
- Torp Köpcentrum känns väldigt relevant för Polarn O. Pyret och vi ser verkligen fram emot vår nya butik och att få bidra till ett ännu mer attraktivt erbjudande inom barnkläder på Torp Köpcentrum, säger Nanna Hedlund, vd för Polarn O. Pyret.
Ambitionen är att Torp ska erbjuda den bästa shoppingupplevelsen i Bohuslän och som den största och mest framgångsrika köpcentrumet i Bohuslän får Torp nu ett välkommet tillskott med nya koncept på plats när sommar kommer och turistsäsongen startar.
- Torp köpcentrum är den populäraste handelsplatsen för barnfamiljer i regionen och nu stärker vi upp erbjudandet till dem ytterligare. I och med Polarn O. Pyrets etablering i köpcentret får vi nu in barnkläder av hög kvalitet som fungerar både till vardags och kalas vilket har efterfrågats av våra kunder, säger Jörgen Törnqvist Marknadsansvarig vid Torp Köpcentrum.
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.