Image

Offensiv uppstickare vill väcka fastighetsägarna

Handel Med över 600 öppnade popup-butiker och större samarbeten med så väl Stockholm som Göteborgs stad i bagaget spänner Pop Up Agency bågen. Men även om AMF:s storsatsning The Lobby är ett piggt steg på vägen är det dags för fler fastighetsägare att släppa sargen menar bolaget.
Publicerad den 23 Mars 2018
- Victor Friberg
victor@fastighetssverige.se

Senast från Fastighetssverige Plus

Mariette Hilmersson: "Willhem ska fortsätta spela som ett lag"

Bolag Willhem ska samlas, hitta riktningen framåt och utveckla affärsidén. Det säger vd Mariette Hilmersson till Fastighetssverige efter att de nu inrättat en ny position i ledningsgruppen.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige