Image

Offensiv uppstickare vill väcka fastighetsägarna

Handel Med över 600 öppnade popup-butiker och större samarbeten med så väl Stockholm som Göteborgs stad i bagaget spänner Pop Up Agency bågen. Men även om AMF:s storsatsning The Lobby är ett piggt steg på vägen är det dags för fler fastighetsägare att släppa sargen menar bolaget.
Publicerad den 23 Mars 2018
- Victor Friberg
victor@fastighetssverige.se

Senast från Fastighetssverige Plus

"Visar att vi menar allvar med vår satsning i Finland"

Bolag Strawberry fortsätter sin expansion i Finland. Nu står det klart att bolaget tar över anrika Hotel Katajanokka på Skatudden i Helsingfors – och etablerar Clarion Collection på den finländska marknaden. Strawberrys etableringschef Daniel Stenbäck berättar för Fastighetssverige om betydelsen av att lansera Clarion Collection i Finland, om Helsingfors som hotellstad och om hur den finländska hotellmarknaden står sig kontra den svenska.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige