– BLDK DNM och Daniel Wellington känns helt rätt för våra besökare och vi är väldigt glada över att de har valt att flytta in hos oss. Vi jobbar ständigt på att vidareutveckla Mood Stockholm för att skapa en levande och urban upplevelse för modeintresserade och det här ytterligare ett steg i den riktningen, säger Annika Ljungberg, marknadsområdeschef Mood Stockholm.
För Daniel Wellington blir butiken i Mood Stockholm den första i Sverige.
– Vi ser fram emot att öppna vår första pop-up butik i Europa och vårt mål är att skapa en personlig och inspirerande shoppingupplevelse. Daniel Wellington har en stark närvaro på social media och vår fysiska butik, strategiskt placerad i Mood Stockholm, ser vi som ett naturligt steg i att ytterligare stärka relationen och komma närmare våra kunder, säger Roger Kylberg, vd för Daniel Wellington.
Mood ägs av AMF Fastigheter.
Presenteras av Technogym
Karriär Från musikbranschen till Norrlands största fastighetsbolag. Mia Forsgren har en lång erfarenhet inom kommunikationsarbete, men snart lämnar hon den resa som hon och Diös har gjort det senaste decenniet. För Fastighetssverige berättar hon om tipsen ett växande fastighetsbolag bör ha med sig i att bygga sitt varumärke.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.