- Från och med nu marknadsförs våra fastighetstjänster under ”DTZ, a UGL company”, i dagligt tal DTZ, i hela världen. Vi flyttar fram positionerna till att vara ett sant globalt, världsledande företag med 47 000 medarbetare i 52 länder. Företaget kommer att fortsätta att utvecklas med starkt fokus på att erbjuda våra kunder innovativa och optimala lösningar, varhelst de behöver oss. Vår nya, unika plattform ger oss redan förnyad kraft, och vi ser stora utvecklingsmöjligheter framöver, säger UGL:s koncernchef Richard Leupen.
- I det nya varumärket har vi behållit det starka namnet DTZ. DTZ har en trovärdighet och en historia som går tillbaka till 1784. Vi har också velat dra nytta av marknadens kännedom om DTZ:s särskilda specialistkompetenser. Genom att kombinera namnet DTZ med UGL:s företagsidentitet, så omfattar det nya varumärket nu UGL:s finansiella styrka samtidigt som det speglar företagets ledande expertis inom integrerade fastighetstjänster.
DTZ:s huvudkontor kommer även i fortsättningen att finnas i Los Angeles under ledning av Robert Shibuya.
Bolag Ett tråkigt år. Det är vd Stefan Dahlbos utblick för marknaden 2024 som han delger på presentationen av första kvartalet för Fabege. Stora utflyttningar och långa hyresförhandlingar är två av de faktorerna som han ser med oro på.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.