Whites nya kommunikationschef, Maria Ingvar Björklund, har tidigare arbetat på reklambyråer, som varumärkesansvarig på Göteborgs-Posten och de senaste fem åren drivit egen verksamhet med olika kommunikationsuppdrag bland annat för Nationalencyklopedin.
Med sin gedigna bakgrund inom både reklam och media kommer Maria att tillföra viktig kompetens. Förmågan att kommunicera är en nyckelfaktor i den globala konkurrensen mellan arkitektföretagen, säger Anders Svensson, vd för White.
Whites drygt halvsekellånga erfarenhet av stora projekt är välkänd i arkitektvärlden, liksom företagets höga kompetens inom miljö och hållbart byggande. Detta ihop med kreativ arkitektur bildar basen för Whites marknadskommunikation.
Arkitektur är ett spännande område som påverkar alla människor, och jag ser fram emot att få berätta om all den kraft och kompetens som finns inom White, säger Maria Ingvar Björklund.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.