K2A Studenthus respektive K2A Trähus har varit en del av värdekedjan länge, men nu förtydligas relationen mellan bolagen och koncernen genom enhetliga varumärkesnamn.
– Nu tar vi K2A:s kommunikation till nästa nivå och skapar bättre möjligheter för vår fortsatta tillväxt. Att ena våra dotterbolag under varumärket K2A skapar en ökad tydlighet gentemot våra intressenter, säger Johan Knaust, vd för K2A.
I samband med varumärkesuppdateringen kommer en ny webbplats att lanseras.
– Webbplatsen är K2A:s främsta kommunikationskanal med våra kunder och grunden för vår digitala strategi. Genom optimerade kommunikationsflöden skapar vi nu ännu bättre förutsättningar för kommunikation med våra befintliga och potentiella kunder, säger Emma Nyborg, Marknads- och kommunikationschef på K2A.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.