BLK DNM grundades av Johan Lindeberg i downtown NYC 2011 och spred sig snabbt över världen. Varumärket har en stark kulturell identitet som kretsar kring värdeorden jämlikhet, frihet, politik och konst, ofta uttryckt genom Lindebergs fotografi. Fokus är på denim och varje plagg/item har ett nummer; Leatherjacket 5, Jeans 17, Perfume 21, för att understryka att varumärket jobbar utanför traditionellt kollektionstänk.
BLK DNM’s nya etablering bidrar till att fortsatt utveckla Bibliotekstan till Skandinaviens främsta mötesplats inom shopping, mode och matupplevelser.
– Vi är mycket glada över att BLK DNM väljer Hufvudstadens fastighet för sin nya butik. BLK DNM’s nya satsning kompleterar befintligt utbud väl och stärker Bibliotekstan som levande mötesplats mitt i city, säger Emanuel Westin, chef affärsutveckling butik, Hufvudstaden.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Neobo stärker upp i toppen av bolaget genom rekryteringen av Ali Ali som ny transaktionschef. För Fastighetssverige berättar han vad som lockade med att ansluta till Neobo, om sin snabba karriärsutveckling, om tiden på Rikshem, om sin syn på transaktionsmarknaden för bostäder samt om vilken nytta han har av sin karriär som fotbollsdomare.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.