- Vi tyckte det var spännande att testa, säger Linda Andersson, mäklare på Erik Olsson, till Dagens Media.
Bakom kampanjen står pr-byrån Samurai. I förra veckan lades Facebook-sidan från projektet upp och redan nu har Kryddfabriken 96 fans.
- Det tycker jag är jättebra. Personligen hade jag inte förväntat mig så mycket och det var svårt att ha några förväntningar eftersom vi aldrig gjort så här förut, säger Linda Andersson.
Kryddfabriken är en fastighet från slutet av 1800-talet som nu byggs om till lägenheter, skriver Dagens Media.
Vanligtvis annonserar Erik Olsson sina objekt huvudsakligen på Hemnet och i dagspress.
- Det här är ett unikt projekt. Det exklusiva lägenheter där köparna själva får påverka i stort sett all inredning, vilket också gör att priserna ligger högre än vad de brukar i området. Därför tror vi på att hitta en närmare kontakt med spekulanterna.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.