Image

Skärholmen lyfts fram i SKHLM

HANDEL Skärholmens centrum bytte namn till SKHLM och marknadsfördes som "The Capital of Shopping". Men nu ändrar man på budskapet.
Publicerad den 8 Februari 2010

Framöver kommer köpcentrumet att marknadsföras som SKHLM - Skärholmens centrum.

- Vi vill gärna stå för att vi ligger i Skärholmen och att vi ser positivt på platsen, säger Jessica Fredriksson, marknadschef på EFM Sverige.

- Nicklas Tollesson
nicklas@fastighetssverige.se

Ämnen

Senast från Fastighetssverige Plus

"Visar att vi menar allvar med vår satsning i Finland"

Bolag Strawberry fortsätter sin expansion i Finland. Nu står det klart att bolaget tar över anrika Hotel Katajanokka på Skatudden i Helsingfors – och etablerar Clarion Collection på den finländska marknaden. Strawberrys etableringschef Daniel Stenbäck berättar för Fastighetssverige om betydelsen av att lansera Clarion Collection i Finland, om Helsingfors som hotellstad och om hur den finländska hotellmarknaden står sig kontra den svenska.

Läs mer

Mer om Fastighetssverige Plus


Lokalnytt Lokalnytt.se - Hitta ditt nya drömkontor idag. Tusentals lediga lokaler inom hela Sverige.
Nordic Property News Nordic Property News reports the latest news from the Nordic real estate market with an international newsletter every weekday.

Mer från Fastighetssverige