Parallellt med att tjänstledigheten påbörjas den 22 augusti 2022 tillträder Anna Nambord en deltidstjänst på Wihlborgs för att erbjuda rådgivning till Wihlborgs kunder inom arbetsplatsstrategi, kultur och ledarskap.
– Under de senaste åren har frågor som rör arbetssätt, kultur och ledarskap fått en alltmer central roll för organisationers tillväxt och utveckling. Anna Nambord har aktivt följt och drivit frågor kring kontorets omdaning från att främst handla om kvadratmeter och materialval till att bli en del av företags arbetsgivarerbjudande och hållbarhetsarbete. Jag är glad att vi kommer kunna använda Annas kompetens till att växla upp vår rådgivning kring den goda arbetsplatsen ytterligare, säger Ulrika Hallengren, vd på Wihlborgs.
– Efter dryga 25 år som chef och ledare i större bolag är det dags att prova något annat. Min ambition är att kombinera mina erfarenheter inom HR och hållbarhet med de lärdomar jag gjort tillsammans med kunder och kollegor kring nya arbetssätt och hjälpa fler bolag att skapa bättre affärer och en bättre framtid. Nu får jag möjlighet att ge det erbjudandet både till Wihlborgs kunder och nå ut till en större marknad, säger Anna Nambord.
Anna Nambord har suttit i koncernledningen sedan 2013, först som HR- och CSR-chef och sedan 2020 som chef för Hållbara affärer.
Presenteras av CDVI
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Ekonomi/Finansiering Fondförvaltaren Peter Norhammar tipsar om tre fastighetsaktier att ge bort i julklapp, där bland annat en storspelare inom logistik borde finnas med på önskelistan. Dessutom blickar han tillbaka på det volatila året och spanar om förväntningarna på fastighetsbörsen under 2025.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.