- Att öppna en egen outlet är ytterligare ett steg i vår satsning på att stärka varumärket med ett urval egna butiker. Vi ser fram emot att erbjuda varor från tidigare kollektioner och även sälja vissa prover som inte funnits på marknaden. Vi tycker att Freeport representerar hög klass och bra kvalitet, och tror att denna outlet kan erbjuda mycket härligt till våra kunder med en mix av varumärken där Odd Molly passar in, säger Odd Mollys vd Christina Tillman.
Odd Molly startades 2002 av designern Karin Jimfelt-Ghatan och Per Holknekt. Varumärkets produkter kännetecknas av vacker, personlig och modig design i kombination med hög kvalitet och en tydlig profil. Odd Molly är positionerat i det övre mellanprissegmentet.
- Vi är väldigt stolta över att förstärka vår handelsplats med en Odd Molly Outlet. Vi tror att Odd Molly-butiken kommer att ha en bas av väldigt lojala kunder som känner och följer sitt varumärke. Utöver dessa kommer många nya kunder hitta ett nytt varumärke att älska nu när vi kan erbjuda dessa tidlösa produkter till outletpris, säger Carina Strand, marknadschef på Freeport i Kungsbacka.
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Ekonomi/Finansiering Fondförvaltaren Peter Norhammar tipsar om tre fastighetsaktier att ge bort i julklapp, där bland annat en storspelare inom logistik borde finnas med på önskelistan. Dessutom blickar han tillbaka på det volatila året och spanar om förväntningarna på fastighetsbörsen under 2025.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.