Anordningen använder finfördelad vattenånga som inte väter ner eller känns fuktig, så gallerians kunder kan gå igenom reklamytan och uppleva reklam på ett nytt sätt. På Fogscreen-ytan kan man projicera både statisk och rörlig bild som dessutom kan kombineras med ljud.
På Kista Galleria placeras reklamytan i huvudgången, på den så kallade Modeboulevarden, så majoriteten av alla kunder som besöker den populära Food Courten går oundvikligen genom Fogscreen-ytan. På Kista Galleria ses reklamytan av cirka 40 000 personer varje dag och på Liljeholmstorget Galleria av cirka 15 000 personer.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Slättö, har genom logistik- och industri-teamet Evolv, gjort sina första förvärv inom lättindustri i den nyetablerade fonden Slättö Value Add III. Lars Axelsson, vd för Evolv, berättar för Fastighetssverige om premiärförvärven och hur man vill fortsätta växa samt hur han ser på framtiden och konkurrensen inom lättindustrisegmentet.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.