– Regionen har stor potential och butiken är skräddarsydd för våra behov. Detta tack vare ett mycket gott samarbete med hyresvärden. Utvecklingen i området är en stor anledning till att thansen väljer att satsa i Norrköping, berättar Stefan Roysson, Administrationschef, Thansen Sverige.
– Den medvetna satsningen och vår omfattande digitala strategi gör att vi vågar satsa på fysiska butiker i ett läge när många andra lägger ner sina fysiska verksamheter. Vi tar helt enkelt det bästa från den digitala satsningen och kombinerar det med personlig service. I våra butiker får du alltid hjälp med montering av takboxar, bilstolar och vindrutetorkare så länge det är köpt hos oss på Thansen, säger Igor Petrovic, CPO, Thansen.
Butiken i Norrköping är nummer 16 i den svenska ordningen och flera öppningar är på väg. Thansen går en väldigt intensiv och utvecklande tid till mötes i Sverige. Planen är att hålla ett högt tempo och etablera sig på attraktiva platser runt om i Sverige.
– Vi ser ett 100-tal butiker framför oss de närmaste åren, avslutar Petrovic.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.