– Vi är ett familjekoncept som erbjuder inspirerande och rolig träning för människor i alla åldrar. På det sättet bidrar vi till den allmänna folkhälsan. Det nya gymmet kommer att vara toppmodernt, ha generösa öppettider och erbjuda funktionell träning för alla. Vi tror det kommer passa Kista Galleria mycket bra då det är en dynamisk plats med mycket folk i rörelse, säger Magnus Wilhelmsson, vd på Nordic Wellness.
Ytterligare tillskott är Afound, mobiltillbehörsbutiken Mobello och tespecialisten Tea House. De båda senare öppnar under sommaren. Idén med Afound är att erbjuda en mix av premium-varumärken, vintage, klassiker och highstreet-varumärken. Sortimentet handplockas samt anpassas till vad kunderna efterfrågar.
– Kista Galleria har en mycket urban, internationell kundgrupp som vi tror kommer att uppskatta Afound som en ny och engagerande köpupplevelse med ett ständigt föränderligt utbud, säger Magnus Åkesson, affärsområdeschef på Citycon. Med sina 19 miljoner besökare är Kista Galleria ett utmärkt läge för nya koncept som söker en bred publik.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.