Berghs School of Communication är en kommunikationsskola som utbildar kreatörer och strateger. Inför arbetet med Newsec har en grupp avgångsstudenter från olika utbildningar gått samman för att skapa en optimal lösning för Newsec.
Under våren har studenterna arbetat fram ett nytt kommunikationskoncept, som kommer att lanseras under hösten 2015. Konceptet kommer att användas under viktiga aktiviteter, och ska få Newsec att sticka ut bland konkurrenterna.
- Vi är väldigt glada över samarbetet. Newsec tänker gärna utanför boxen, och har en framåtanda som inspirerat till många kreativa lösningar, säger Aino Nyvelius, PR-ansvarig i projektgruppen.
- Studenterna har imponerat på oss. De har snabbt satt sig in i fastighetsbranschen och i Newsecs utmaning. För oss har det varit väldigt roligt att samarbeta med morgondagens kreatörer och nya talanger, säger Max Barclay, vd Newsec Sweden.
Newsecs nya kommunikationskoncept kommer att presenteras under Berghs slututställning den 21-23 maj. Temat för årets slututställning är känslodriven kommunikation, vilket kommer att tas ut i konceptet ‘The Goosebump Factor’. Temat speglar en stark trend inom kommunikationsbranschen.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.