Under de senaste två åren har MKB arbetat med en betydande omorganisation för att bättre möta lokalkundernas behov, bland annat har enheten MKB Lokal skapats. En enhet som idag har sju anställda. Fokus har varit att förenkla för lokalkunderna att komma i kontakt med bolaget och höja servicenivån under parollen ”Ett samtal räcker”. Numera har MKB Lokal egen kundmottagare, eget telefonnummer och eget kontor strategiskt placerat i city.
– Vårt mål är att få samarbetet, dialogen med våra lokalkunder, att bli ännu bättre. Min roll blir att möta lokalhyresgästerna och att tillsammans med dem vidareutveckla MKB:s kommersiella lokaler, säger Ola Svensson som blir chef för enheten.
MKB har cirka 1 000 kommersiella lokaler i sitt bestånd, allt från kontor till serviceinrättningar som vårdcentraler och dagis, butiker och bokaler.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.