- H&Ms unika etablering i Mall of Scandinavia, med spjutspetsarna COS och & Other Stories, visar tydligt att det vi skapar är något kunden aldrig upplevt tidigare, säger Lars-Åke Tollemark, Managing Director Nordic på Unibail-Rodamco.
H&Ms stora satsning i Mall of Scandinavia innebär ytterligare 5 500 kvadratmeter av mode, lifestyle och skönhet till det redan breda utbudet. Förutom H&M och H&M Home kan kunderna även se fram emot de eftertraktade varumärkena & Other Stories och COS, en satsning som saknar motstycke i Norden.
Klädjättens fullkonceptsbutik är på hela 4 000 kvadratmeter och innehåller de senaste uppgraderade butikskoncepten. Förutom de senaste modekollektionerna, utökat sport- och skosortiment kommer kunderna att uppleva både H&M Home och det nya skönhetssortimentet H&M Beauty. För COS innebär det den första etableringen i ett nordiskt köpcentrum.
Sedan COS lanserades 2007, har varumärket utvecklats och kommit att bli synonymt med stil snarare än mode. Kollektioner skapas för kvinnor, män och barn som presenteras i vackra butiker med en tydlig prägel av det Skandinaviska ursprunget. COS har i dag 117 butiker i 26 länder världen över.
- Vårt starka samarbete med H&M fortsätter att generera fantastiska butiker och bidrar till en kundupplevelse utöver det vanliga, säger Lars-Åke Tollemark.
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av CDVI
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.