- Nu planerar vi att bygga mindre, och därmed billigare, lägenheter på Dockan, säger Sara Mac Donald, projektledare på JM.
- Tidigare har vi exempelvis inte kunnat erbjuda ettor eller mindre tvåor. Vår nya satsning kommer att locka en ny målgrupp till Dockan.
Fan-sidan "Nytänk på Dockan" har redan lockat ett drygt hundratal personer. Syftet är att inte bara informera om projektet utan också använda Facebookgruppen som en viktig källa för feedback, input och idéer.
- Att starta en fan-sida på Facebook ger oss nya möjligheter att hitta våra intressenter och hålla dem uppdaterade, avslutar Sara Mac Donald. Det här är nytänkande i byggbranschen. Få har utnyttjat möjligheterna med nätet på detta sätt tidigare.
Bolag Strawberry fortsätter sin expansion i Finland. Nu står det klart att bolaget tar över anrika Hotel Katajanokka på Skatudden i Helsingfors – och etablerar Clarion Collection på den finländska marknaden. Strawberrys etableringschef Daniel Stenbäck berättar för Fastighetssverige om betydelsen av att lansera Clarion Collection i Finland, om Helsingfors som hotellstad och om hur den finländska hotellmarknaden står sig kontra den svenska.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.