Rituals har varit en del av Westfield Mall of Scandinavias butiksmix sedan 2015 och har ända sedan dess kunnat skörda stor framgång, mycket tack vare köpcentrumets breda och starka kundunderlag. Westfield Mall of Scandinavia blir nu det självklara valet när skönhetsjätten väljer att öppna en ny skandinavisk flaggskeppsbutik, och den 1 oktober är det äntligen premiär.
– Westfield Mall of Scandinavia är en av regionens främsta destinationer och vi är stolta och glada över att attrahera och erbjuda så många internationellt starka varumärken. Det känns väldigt roligt att Rituals väljer att öppna sin nya skandinaviska flaggskeppsbutik just här och att vi gemensamt kan erbjuda våra besökare det allra bästa som varumärket har att erbjuda, säger Sofia Rundström, centrumchef i Westfield Mall of Scandinavia.
–Vi är oerhört glada över att kunna öppna upp en ny flaggskeppsbutik i dessa tider. Det blir den största butiken i Norden på 257 kvadratmeter, så därför kommer vi också kunna erbjuda ett bredare sortiment än i våra ordinarie butiker. Rituals butik i Westfield Mall of Scandinavia har länge varit en av våra mest populära butiker i Sverige och det blir spännande att följa hur kunderna tar emot den nya, större butiken, säger Susanne Andersson, marknadschef för Rituals Norden.
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av CDVI
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.