Maria Lilliehöök kommer att ansvara för marknadsföring och kommunikation samt för Colliers marknadsavdelning i Sverige. Hon kommer dessutom att vara en del av ledningsgruppen för Colliers International.
Lilliehöök har många års erfarenhet från ledande positioner i fastighetsbranschen och kommer närmast från Fastighetsägarna Service. Dessförinnan ansvarade hon för marknadsföringen av flera köpcentrum i Unibail-Rodamcos portfölj.
– Vi är mycket glada att Maria blivit en del av vårt team på Colliers. Hon har en gedigen erfarenhet från marknadsföring i fastighetsbranschen och vi ser att hennes kompetens kommer att stärka vårt arbete i ledningsgruppen, säger Dan Törnsten, vd för Colliers International.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Transaktioner Under onsdagen meddelade Titania att de efter långa förhandlingar kommit till ett avtal med Klövern om ett framtida förvärv. 416 bostäder i en lagakraftvunnen detaljplanerad vid Huddinge station. Vd Einar Janson berättar om deras ambitioner för 2025 och förutsättningarna för ytterligare förvärv.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.