- Mio ser en fortsatt positiv utveckling för samtliga butiker i Stockholmsregionen. Heron City är attraktivt och Mio-butiken där lockar allt fler kunder, säger Björn Lindblad, vd för Mio.
Heron City satte under 2013 besöksrekord med 7,3 miljoner besökare, en uppgång med elva procent sedan 2012 och med 24 procent sedan Niam köpte Heron City 2011.
- Heron City växer kraftigt. Under 2013 uppgick omsättningen till en miljard kronor vilket gör Heron City till en av de starkaste destinationerna inom inredning, hemelektronik, sport och fritid i Stockholmsregionen. Detta stärks ytterligare av att Mio, som också är uner stark tillväxt, ger oss ett förnyat och långsiktigt förtroende, säger Klas Modin, centrumchef på Heron City.
Heron City i Kungens Kurva, Stockholm, omfattar 48 700 kvadratmeter. Newsec förvaltar Heron City för Niams räkning.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.