Redan efter två år på kontoret är hon en av de främsta ambassadörerna för varumärket Okidoki.
– Utöver att syssla med HR, ekonomi och intern utveckling kommer jag att ansvara för Okidokis strategiska affärsutveckling. Definiera kontorets mål för framtiden och se till att vi uppnår dem. Hitta nya kunder – kunder vi gillar och som passar oss och vår profil, säger hon och fortsätter:
– Vi ska bli fler. Ju fler vi är och ju längre ut vi når, desto mer kan vi påverka. Okidokis främsta konkurrensmedel är vår samhällsförståelse. Det ska vi bygga vidare på och utveckla när vi växer. Vi ska fortsätta skapa riktigt bra arkitektur - arkitektur som utmanar rådande normer och flyttar gränser, på riktigt.
Maja tillträder tjänsten som kontorschef i januari 2015.
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.