– H&Ms nysatsning i Skärholmen Centrum är en mycket viktig del av arbetet för att stärka platsen inom handel, service och arbete. Det gör Skärholmen Centrums utbud än mer attraktivt för boende och besökare med en relevant mix av samhällsservice, tjänster, nöjen, kultur, hälso- och sjukvård, handel och bostäder, säger Eva Enochsson, ansvarig hos fastighetsägaren Grosvenor.
Skärholmens stadsdelsområde är Stockholms mest expansiva område och under de kommande åren ska tusentals nya bostäder byggas, fler företag etablera verksamhet och en knutpunkt för kollektivtrafik och transport skapas.
– Vi uppgraderar fortsatt våra butiker i Sverige genom att erbjuda flera nya digitala lösningar. I det här fallet kommer kunderna i Skärholmen snart att ha tillgång till bland annat Budbee-skåp för att kunna hämta ut sina beställningar samt självskanningskassor för en snabbare check-out. Det är ett steg framåt i vårt arbete med att fortsatt investera i våra fysiska butiker, säger Dirk Roennefahrt, Sales Manager Sverige & Finland på H&M.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.