Som egen företagare och musiker har Elisabet Karlsson många års erfarenhet av att marknadsföra sig själv och sitt varumärke. Inom musikbranschen är det viktigt att skapa och bibehålla goda relationer till kunder och branschkollegor, vilket är något som Elisabet tar med sig in i det nya uppdraget på Gate 46. I och med rekryteringen av Elisabet ser Gate 46 fram emot att komma ännu närmre sina kunder och mötas på fler platser än de traditionella.
— I takt med att Gate 46 växer mycket inom både befintliga och nya affärsområden är vår media-plattform en allt mer viktig nyckel för framgång för att nå våra kunder där de är. Därför är vi väldigt stolta över att ha rekryterat Elisabet som är expert på kundbemötande och som har mycket erfarenhet av att ta plats på sociala plattformar, säger Fredrik Widing.
— Det som fick mig att fastna för Gate 46 är deras nytänkande, att hela tiden röra sig framåt. Det är högt i tak och nya idéer får utrymme och uppmuntras, något som passar mig som kommer från en kreativ bakgrund. Det ska bli en otroligt spännande utmaning att få Gate 46 att nå ut till våra kunder på fler plattformar. Det är ett inspirerande team att komma in i och jag ser fram emot att få ta del av den kompetensen som de besitter, säger Elisabet Karlsson.
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.