Först ut att öppna butik i modestråket i gallerian är Volt som slår upp portarna den 17 mars. Därefter följer varumärken som Gant, Björn Borg, Hunkemöller och G-Star som öppnar sina butiker under april.
– För att skapa en attraktiv handelsplats är det avgörande att kunna erbjuda besökarna ett inspirerande utbud av varumärken och produkter. Därför är vi väldigt glada över att G-star och Björn Borg, som två starka och exklusiva varumärken valt att lägga sina första Uppsalabutiker i just Gränbystaden, säger Jan Hammarling, marknadsområdeschef på Atrium Ljungberg.
Under mars och april får även de befintliga butikerna Kicks, Boomerang och Hallbergs guld helt nya lokaler i samma modestråk.
Samtidigt som det nya modestråket växer fram i Systembolagets gamla lokaler passar Atrium Ljungberg även på att uppdatera det anslutande inomhustorget. Med nya tak och ny belysning vill man skapa en modern och inspirerande shoppingmiljö.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.