Majoriteten av fastighetsägare i Sverige arbetar idag med någon form av mätning i sina fastigheter, där ibland inomhusklimatet. Från detta skapas stora mängder data som hämtas in, samtidigt som det ställs ökade krav på att mängden data skall presenteras på ett användarvänligt sätt, för att kunna analysera och använda informationen enkelt och effektivt.
eGain forecasting 2015 innebär en helt ny kundzon skapad i syfte att kunna samla in, analysera och presentera stora mängder data som hämtas från fastigheter. Användare kan nu se hur värmen fördelas, och hur lagstadgad ventilation upprätthålls i fastigheten, i tre dimensioner.
I eGain forecasting 2015 ingår också en helt ny tjänst - eGain helpdesk - en kundservicetjänst för bovärdar och fastighetsskötare som eliminerar kostnader för onödiga utryckningar och förbättrad service till hyresgäster.
- Fastighetsbranschen utvecklas hela tiden, och det finns många områden där ny teknik verkligen kan skapa nytta. Vi är oerhört glada över att nu lansera eGain forecasting 2015 med ett bredare erbjudande och nya produkter och tjänster som vi vet kommer göra stor nytta ute i våra kunders fastigheter och i det dagliga arbetet för alla drifttekniker och fastighetsskötare med flera, säger Thorbjörn Geiser, vd Egain Sweden AB.
- Med eGain forecasting 2015 visar vi att eGain fortsatt ligger i framkant inom teknikutveckling inom fastighetsbranschen till nytta för koncernens många kunder i Sverige och övriga Europa, avslutar Thorbjörn Geiser.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.