– Skärholmen Centrum har utvecklats fantastiskt och är en naturlig mötesplats för många, så vi ser en enorm potential där, säger Niclas Ahlestål, Establishment Manager för Coffee & Brands Sweden, som är franchisetagare för Dunkin’ Donuts i Sverige.
Efter Dunkin’ Donuts Sverigepremiär i Täby Centrum har det spekulerats vilt i sociala medier om var nästa restaurang ska öppna. Med Skärholmen Centrum täcker kedjan nu upp både norra och södra Stockholm. Och 5-7 etableringar till i landet är på gång bara under 2015.
– Intresset för såväl donuts som våra smörgåsar och drycker saknar motstycke. Det märks att svenskarna har längtat efter ett roligt kaffevarumärke med ett annorlunda utbud, säger Tommy Svensson, vd för Coffee & Brands Sweden.
Presenteras av WeOffice
Presenteras av Pattern Geographic
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.