Datscha har under det senaste året investerat cirka en tredjedel av omsättningen på utveckling av nya produkter, tjänster samt funktioner och nu också en ny teknisk plattform. Det nya gränssnittet är enklare, snabbare och modernare än dagens version.
- Vår kundkrets fortsätter växa och våra användare driver på utvecklingen av nästa generations webblösningar. Vi har varit marknadsledande i nästan 20 år och vill fortsätta på den vägen varför vi satsar så stort på utveckling, säger Jacob Philipson, vd på Datscha.
Den nya plattformens ledord är ”enkelt och modernt” och innehåller 100-tals nya funktioner och förbättringar relativt dagens lösning. Användaren kommer bland annat att få en bättre sökfunktion och navigering, färre klick, en ny modern grafik samtidigt som plattformen är Ipad-kompatibel. Även tekniken kommer att förbättras med ökad prestanda samt smartare och förbättrade funktioner.
- Vi fick chansen pröva på att använda den nya plattformen. Nyheterna i systemet och alla förbättringar gör det möjligt att se data från fler perspektiv än tidigare. Plattformen är enkel att använda och går snabbt. Verktyget underlättar verkligen mitt dagliga användande”, säger Gustav Källén, vice vd på NAI Svefa.
- Vi har både förbättrat befintliga och utvecklat nya funktioner. Men framförallt kommer användarna få en bättre, enklare, modernare, snyggare, och snabbare lösning jämfört med tidigare. Alla användare som loggar in från och med morgonen den 27:e juni kommer automatiskt få tillgång till allt detta, säger Jacob Philipson.
”The New Black”, nya Datscha, lanseras den 27:e juni. I samband med lanseringen finns möjlighet att komma på en premiärvisning hos Datscha där alla nyheter och förbättringar demonstreras.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.