I Väsby Centrum etableras det nya konceptet Kjell 2.0 och i Lidingö Centrum Express-formatet.
Grosvenor Europe har som uttalad strategi att stärka sina fastigheters roll som lokala eller regionala stadskärnor med en mix av service, tjänster, upplevelser, nöjen och handel.
– Hemelektronik har visat sig vara en efterfrågad kategori även under den rådande pandemin. Att vi därför stärker närvaron med ett av Sveriges mest uppskattade varumärken i branschen är mycket glädjande, säger Carl Strufve, director Nordics på Grosvenor Europe.
I Sverige äger och utvecklar Grosvenor Europe Bålsta Centrum, Burlöv Center, Skärholmen Centrum, Väsby Centrum, Haninge Centrum och Lidingö Centrum.
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av CDVI
Ekonomi/Finansiering Fondförvaltaren Peter Norhammar tipsar om tre fastighetsaktier att ge bort i julklapp, där bland annat en storspelare inom logistik borde finnas med på önskelistan. Dessutom blickar han tillbaka på det volatila året och spanar om förväntningarna på fastighetsbörsen under 2025.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.