I Väsby Centrum etableras det nya konceptet Kjell 2.0 och i Lidingö Centrum Express-formatet.
Grosvenor Europe har som uttalad strategi att stärka sina fastigheters roll som lokala eller regionala stadskärnor med en mix av service, tjänster, upplevelser, nöjen och handel.
– Hemelektronik har visat sig vara en efterfrågad kategori även under den rådande pandemin. Att vi därför stärker närvaron med ett av Sveriges mest uppskattade varumärken i branschen är mycket glädjande, säger Carl Strufve, director Nordics på Grosvenor Europe.
I Sverige äger och utvecklar Grosvenor Europe Bålsta Centrum, Burlöv Center, Skärholmen Centrum, Väsby Centrum, Haninge Centrum och Lidingö Centrum.
Presenteras av Pattern Geographic
Presenteras av WeOffice
Bolag Liten milstolpe passerad i bolagets ägande.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.