K2A Studenthus respektive K2A Trähus har varit en del av värdekedjan länge, men nu förtydligas relationen mellan bolagen och koncernen genom enhetliga varumärkesnamn.
– Nu tar vi K2A:s kommunikation till nästa nivå och skapar bättre möjligheter för vår fortsatta tillväxt. Att ena våra dotterbolag under varumärket K2A skapar en ökad tydlighet gentemot våra intressenter, säger Johan Knaust, vd för K2A.
I samband med varumärkesuppdateringen kommer en ny webbplats att lanseras.
– Webbplatsen är K2A:s främsta kommunikationskanal med våra kunder och grunden för vår digitala strategi. Genom optimerade kommunikationsflöden skapar vi nu ännu bättre förutsättningar för kommunikation med våra befintliga och potentiella kunder, säger Emma Nyborg, Marknads- och kommunikationschef på K2A.
Presenteras av CDVI
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av Aros Kapital
Ekonomi/Finansiering Fondförvaltaren Peter Norhammar tipsar om tre fastighetsaktier att ge bort i julklapp, där bland annat en storspelare inom logistik borde finnas med på önskelistan. Dessutom blickar han tillbaka på det volatila året och spanar om förväntningarna på fastighetsbörsen under 2025.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.