Välkända internationella varumärken höjer attraktiviteten i ett handelsområde. Men hur går det egentligen till när konsulten får dem att etablera sig på en viss plats? Om detta kommer Bengt Axelsson, CBRE, Fredrik Widing, Gate 46 och Jesper Örtengren, Vasakronan att diskutera på Lokalmarknadsdagen på Clarion Hotel Post i Göteborg den 18 februari.
Lokalmarknadsdagen är ett klassiskt seminarium och en institution i Göteborgsregionens fastighetsbransch, näringsliv och politik. Moderator är Carin Hjulström.
De senaste åren har antalet besökare ökat kraftigt för att i september förra året uppnå rekordnoteringen 500 besökare.
Du kan följa framväxten av Lokalmarknadsdagen på den här sajten – här kan du läsa/ladda ned hela programmet och se andra nyheter relaterade till eventet - http://www.fastighetssverige.se/lokalmarknadsdagen_feb/
På fredag stänger anmälan - säkra din plats här.
Direkt efterföljande seminariet kommer även ett branschmingel att arrangeras.
Bolag Strawberry fortsätter sin expansion i Finland. Nu står det klart att bolaget tar över anrika Hotel Katajanokka på Skatudden i Helsingfors – och etablerar Clarion Collection på den finländska marknaden. Strawberrys etableringschef Daniel Stenbäck berättar för Fastighetssverige om betydelsen av att lansera Clarion Collection i Finland, om Helsingfors som hotellstad och om hur den finländska hotellmarknaden står sig kontra den svenska.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.