– På ett gemensamt plan - och på en nästan dubblerad yta - kommer glädjande Dam, Herr, Divided, Barn samt H&M HOME att finnas på plats inom en överskådlig framtid, berättar Patrik Sörnell, Director Asset Management, på Eurocommercial.
Alexander Appelsved, uthyrningsansvarig på Eurocommercial tillägger:
– Vi är mycket glada över att H&M gör denna satsning i vårt köpcentrum Elins Esplanad. Det kommer stärka Elins Esplanads position inom mode.
Sedan tidigare är det klart att H&M öppnar sina senaste fullkonceptsbutiker i Eurocommercials köpcentrum Valbo i Gävle och Hallarna i Halmstad efter att ha genomfört framgångsrika satsningar i både Bergvik i Karlstad och C4 i Kristianstad.
Presenteras av Fastighetsägarna Service
Presenteras av Aros Kapital
Presenteras av Brandskyddsföreningen
Presenteras av CDVI
Transaktioner Hur blir transaktionsåret 2025, vilka faktorer kommer ha störst påverkan för dess utvecklingen, vilka segment blir heta respektive kalla och vilken roll kommer utländska aktörer spela på den svenska transaktionsmarknaden? En panel bestående av Erik Nyman, JLL, Peter Wiman, EY, Maryrose David, Savills, och Adam Tyrcha, Newsec, ger sin bild av transaktionsåret som står för dörren.
Kommentera
När du lämnar en kommentar måste du uppge e-post, den används endast till att informera dig om svar på din kommentar och visas inte för andra besökare.